tirsdag 17. september 2013

Jeg sier meg fornøyd



Den fargerike heklejakken min er endelig ferdig! Jeg gikk tom for garn underveis, så det tok litt lenger tid enn jeg beregnet, men nå er den altså fix ferdig....og jeg ble ganske fornøyd med den også:-)










Jeg hekler som regel uten mønster og helt på måfå, med bare en vag plan i hodet, så plaggene blir til underveis... 
Derfor er det er slett ikke noen selvfølge at det passer denne kroppen når det er ferdig... men denne satt som støpt :-)


Passer like fint til jeans...


....som til skjørt


...som til kjole :-)

*
Nå blir det hustjeneste her....
Jeg er nemlig vikarierende hushjelp for meg selv om dagen:-)
Ting må ryddes og vaskes før neste prosjekt, for da har jeg tenkt at  malekosten skal få svinge seg litt.
So long så lenge...


Ingen kommentarer: