onsdag 9. juli 2014

Stolprosjekt og en dæsj solskinnsfarge



Jeg har alltid hatt dilla på stoler!


 


Det er så mye morro man kan gjøre med en stol... 
og nå er det denne ladyen sin tur 
til å få en oppgradering. 
Forhåpentlig skal hun bli litt kulere og frekkere...
 det er ihvertfall planen:-)
 Jeg holder fremdeles på inne på soverommet. 
Sengegavelen er ferdig og på plass, 
sengekappe er sydd i samme stoff som gavlen 
og en ny gardin er kommet opp. 
 Hele rommet er egentlig grått og hvitt i forskjellige nyanser,  
og veeeeldig nøytralt. 
For å sprite opp tilværelsen littegrann har jeg tenkt meg fargeinnslag i turkis og skarp gulgrønn...


 

 Stolen har fått et strøk grunning før jeg begynte 
på møkkajobben med å få ut alle nagler og stifter. 




I denne varmen vi har fått her nå (jeg klager ikke altså), 
er dette fysiske arbeide med stiftedraing 
ingen spøk må dere tro! 
Svetten siler og renner, og det er vel ikke akkurat 
god prioritering å holde på inne 
i en klam, het leilighet nå i sommervarmen... 
men jeg lar meg ikke stoppe av sånt 
når jeg først er i gang ;-)



 

Se for dere frøken stol i denne friske 
fargen under her, og med et kult trekk. 
Kan ikke det bli litt friskt da??
Vi får nå se.....

 
 En lampefot og noen rammer 
får også en omgang med solskinnsfargen:-)




Gammel lampefot som kanskje 
kan få et litt sprekere liv?

..Men nå er det slutt på pausen her...
tilbake til malepensel og stiftepistol.

So long så lenge:-)
Nyt livet hvor enn dere er!!

Ingen kommentarer: