tirsdag 1. juli 2014

Fyller 50 bare en gang... Del 2



 For de som orker flere bilder  fra "sommerfesten" som nesten ble som en vinterfest... så kommer det et bilderas her...




 
 Velkomstpunsj står klar til å ta i mot gjestene...





 ...og gjestene kommer i solskinn. Vi hadde hatt en utrolig lang periode med fantastisk sommervær...sene herlige tropenetter, og strålende solskinn her på østlandet i lange tider. Kvelden så altså ut til å føye seg i rekken av deilig sommervær så langt....




Da gjestene hadde slått seg vel til inne i teltet og var klare for mat, skjedde dette!!!!.....
 

 ....verdens verste vær slo til på et øyeblikk!! Det styrtregnet bøtter, det haglet og lynte og tordnet som om himmelen skulle falle ned i hodet på oss! I tillegg sank teperaturen drastisk, og det ble faktisk så kaldt at det kom  frostrøyk ut av munnen når vi snakket med hverandre :-(


 

Både jubilant og gjester fikk litt trim i lett spurt mellom teltene.....og lyktene som var satt opp langs ruta mistet plutselig helt sin misjon. Vått vått vått :-(


 Men maten både så og smakte nyyyydelig :-))






 



 


Jubilanten fikk også mye flott på gavebordet:-) ....som desverre måtte reddes inn under tak i full fart.





Verdens vakreste rosebukett fikk jeg av en som tydeligvis kjente meg godt. Fargekominasjon er midt i blinken! :-)




Stemningen inne i teltet er upåklagelig.... særlig da vi fikk fram ulltepper og ekstratøy :-)

 

 Her er det snakk om å ikke fryse altså ;-) 
Skjerfet varmer en gryende halsbetennelse, og jakke er lånt og altfor stor, men herlig god og varm.






 Klar for kaker....




 Vi klarte såvidt å redde kakene fra regnet, men det var verre med duken..
 Dyyyyvått!!
 


 



 




 ....og utenfor braker tordenen løs

 Men til tross for været ble det en minnerik 50 årsfeiring:-) jeg er taknemmelig for all hjelp jeg fikk til å stelle i stand, og til alle gjestene som var med å feire dagen min:-)

 Min kjære, vakre datter.



 Min kjære, kjekke sønn :-)

Heldige meg som har verdens beste familie og verdens beste venner :-)))



Ingen kommentarer: