torsdag 19. september 2013

Utrolig hva som dukker opp.... .



......når man rydder et gammelt loft:-)


Min eksmann har solgt huset jeg bodde i som gift, og loftet måtte derfor tømmes helt.
Med årene samler man som kjent på mye rart, og disse gamle skissene fant jeg blandt alt det andre som var gjemt og glemt.

 Mye av det som dukket opp under ryddingen trodde jeg var blitt borte under årenes løp, så gjensynsgleden var relativt stor da jeg fant tegninger, gamle skolebøker, minnebøker og dagbøker.... og ikke minst de små babyklærne til ungene :-)

mimre mimre mimre... 
Jeg er jo tross alt i en alder hvor det er lett å bli en smule nostalgisk...hehe :-)



 

Disse skissene ble tegnet da jeg for en hel evighet siden gikk på Tegning- Form- og Farge linje på videregående.
Litt morro å se dem igjen.. :-)








Mitt stjernetegn Tvillingen: En munter og livlig halvpart, og en alvorlig og sårbar side..... 

Tegnet engang på 80 tallet.
Jeg var den gang kjæreste med en Løve, så jeg husker jeg tegnet en diiiiger majestetisk løve til han :-)

 *

God torsdagskveld til de som er innom! 
 ...her blir det hekling av gulvmatte :-)


3 kommentarer:

Hulda sa...

Så flink du er med tegning. Fine skisser du har gjort.

Livingvilla sa...

Så fantastisk flotte bilder!!
Klem

Timotei sa...

Å, dette var artig å se! Jeg gikk også på Tegning, form og farge i min ungdom og kjenner godt igjen disse skisseoppgavene, men mine var nok ikke like fine som dine. Du var/er kjempeflink!