fredag 13. september 2013

Fredagsmodus med slagplanliste for høsten


Heimen er vasket og ryddet, klesvasken er tatt og fredagssnopet er i hus. Nå tar jeg kvelden. 
Lett tilbakelent i stolen nyter jeg de siste deilige solstrålene på terrassen med interiørbøker og fargekart i fanget.
Det er helt utrolig å kunne sitte ute nå i midten av september å nyte varmen i bare singlet og shorts! Vidunderlig herlig!
Men det går jo unektelig mot mørkere, og kaldere tider. Det er nesten så jeg gleder meg litt til det også.... til levende lys, innekos og hobbyaktivitet.



Jeg sitter her med notatblokka mi og legger planer for fornyelser her i min lille verden. Veggene skal males i stue og gang....skoskap skal stæsjes og stoler skal males og trekkes om. Det er ikke akkurat store plassen jeg har å spre ideene mine på, men NOE kan da gjøres. Jeg fikk plutselig en tanke om å tapetsere de kjedelige skapdørene jeg har på kjøkkenet. Skjønner at det kanskje ikke er heeeeelt praktisk, men om jeg forsegler det hele med ørten lag lakk, så kanskje...??
Jeg får vel ikke utført halvparten av alle planer og ideer som turner rundt her, men halve gleden er jo planleggingen så jeg får bare fortsette å notere punkter på slagplanlista :-)


  

 Håper dere også koser dere med både fredagssnop og store eller små planer for høsten :-)

Ønsker alle en lykkebringende fredag den 13.


Ingen kommentarer: